پنجشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۳ 19 September 2024
يکشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۰
کد خبر: ۴۵۳۶۵

آذری جهرمی: نمی‌توان چشم خود را بر تحولات مهم فناوری اطلاعات بست

آذری جهرمی: نمی‌توان چشم خود را بر تحولات مهم فناوری اطلاعات بست
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: در حوزه زیرساخت‌های فضای مجازی تحولات بزرگی رخ داده که نمی‌توان از آن‌ها چشم‌پوشی کرد.

«محمدجواد آذری جهرمی» در حاشیه آخرین جلسه هیات دولت دوازدهم در جمع خبرنگاران حاضر شد و افزود: حضور در دولت، فرصت بزرگی بود که برای من به وجود آمد. این فرصت برای ما، تلخی‌ها و شیرینی‌هایی داشت که با شادی و ناراحتی مردم همراه بود.

وزیر ارتباطات تاکید کرد: فرصت چهار ساله‌ای که پیش آمد را غنیمت شمردیم و از اولین ثانیه‌های آغاز به کار تا زمانی که وزرای کابینه‌ بعدی رای اعتماد بگیرند مسئولیت بر عهده ما است و تا ساعت آخر باید با دقت آن را انجام دهیم.

آذری جهرمی تاکید کرد: برای ما افتخاری بود در شرایطی که ویروس کرونا تمام دنیا را تحت‌تاثیر خود قرار داده و مشکلات زیادی ایجاد کرده بود، فضای مجازی توانست با زیرساخت‌هایی که فراهم شده بود کورسوی امیدی برای اساتید، دانشجویان، مدافعین سلامت و بسیاری از افراد دیگر به وجود آورد تا بتوان با استفاده از آن، خلاهای ناشی از فراگیری کرونا را پر کرد.

وزیر ارتباطات دولت دوازدهم خاطرنشان کرد: برخی به مسائل فضای مجازی ایراداتی می‌گیرند، امیدواریم این ایرادات در دولت بعدی مرتفع شوند اما نمی‌توان از تحولات بزرگی که در این حوزه رخ داد چشم‌پوشی کرد

منبع: ایرنا

ارسال نظر
پربازدیدترین ویدیوها
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها
پیشنهاد سردبیر

پیجر همه جا، از اتاق کودک تا میز کافه و رستوران

چه کسانی از پیجر استفاده می‌کنند؟

در گفت‌وگوی فراز با «علی بهشتی نیا»، کارشناس آموزشی بررسی شد

مخاطرات اختصاص ۲۰ درصد از ظرفیت مدارس به اتباع افغانی

زندگی